(iOS) Hustle Castle: Medieval games codes generator uithoudingsvermogen
Feb 18, 2022 13:18:13 GMT -6
Post by deticomtipa on Feb 18, 2022 13:18:13 GMT -6
------------------------------------------
▶▶▶▶ Hustle Castle: Medieval games ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Hustle Castle: Medieval games IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ codes generator uithoudingsvermogen ▞▞▞
▞▞▞ Hustle Castle: Medieval games 2022 version ▞▞▞
Stop de aanbieding pop-ups
Hustle Castle: Kingdom games भूमिका निभाना owt
Net overgestapt naar Zero City wegens gebrek aan vooruitgang. Ik heb per ongeluk een aantal items verwijderd en dat houdt me tegen. Ik weet ook wat ik moet vermijden bij het samenstellen van mijn squadron. Tips voor alle nieuwkomers: breek geen items uit elkaar totdat je absoluut zeker weet dat ze niet langer nodig zijn. En gebruik alleen scherven om legendarische items te maken. Je kunt epische items elders vinden. Legendarische items maken je sterker. Bewaar alle andere scherven en recycle ze tot stof zodra je verder gaat.
Leuk spel met veel opties maar het levelsysteem is zo achterlijk dat het niet leuk is. In tegenstelling tot andere spellen waar je door een hoger niveau sterker wordt dan een lager niveau, lijkt het weinig effect te hebben. De truc is om op een laag niveau te blijven en superkrachtig te worden, zodat je de beste uitrusting op jouw niveau wint. Er is geen stimulans om je kasteel hogere niveaus te maken. Met een vermogen van 600k kan ik mensen bevechten met een vermogen van 3 miljoen. Dit zijn mensen die hun troon gemakkelijk kunnen verhogen, maar laag blijven.
Een geweldige spel je ziet hun leven net als sims maar dan kun je ook vechten
Heel leuk
Ik wil dit spel echt leuk vinden. Ik wil spelen. Maar het is te gemakkelijk om activa te verliezen en te moeilijk om te beschermen tegen verlies, laat staan om vooruit te komen zonder honderden dollars aan echt geld uit te geven! Ik heb geen geld om met zulke spellen te spelen. Ik heb suggesties gegeven, geprobeerd te corresponderen, geen punt, ze luisteren niet. Deze game is niet voor arme mensen of middenklasse lol, of casual spelers. Het is te moeilijk, dus als je een casual speler bent, is dit niets voor jou. Ook zijn de nieuwe advertenties spam & buggy, crashes.
Ik vind dit spel erg leuk, het is erg leuk. Het enige probleem dat ik er echt mee heb is de Arena. Ik weet niet hoe mensen verdeeld zijn, maar het lijkt een beetje oneerlijk. Ik krijg het bijna elke keer op tegen mensen die 150-250k boven mij liggen - soms zijn er een of twee mensen die relatief dicht bij mijn vermogensniveau zitten, maar dat is zeldzaam. Ik denk dat de arena moet worden opgesplitst op basis van vermogensniveaus, met een maximum van 50k vermogensverschil om de dingen een beetje eerlijker te maken.
top spel
Deze game is puur betalen om te winnen, ik heb een leger dat de kracht van een vijand verdubbelt en het aantal mensen in mijn leger verdubbelt en hij wint met gekochte items, terwijl ik een niet-betalende speler verlies zonder logica
leuke spel,mooie popjes
Zelfs niet wat de advertentie zegt
Spel is niets zoals het is in de advertenties voor dit spel
Leuk spelletje met de neiging om na verloop van tijd van "Free to play" naar "Pay to win" te gaan. Arena-toernooien worden meestal gewonnen door dezelfde spelers, min-maxed op power to bracket ratio. Als je te laat komt, zoals ik met een competitieve mentaliteit, blijf dan weg, want je hebt de hulp van je portemonnee nodig om bij te blijven. Als je het probeert voor het vermaak van een spel in de buurt, zonder druk, is het behoorlijk solide. PS: Het is duidelijk dat de advertenties niet het echte spel weerspiegelen!
Na dit spel wekenlang te hebben gespeeld en er wat geld in te hebben gestopt, ben ik klaar om een recensie te schrijven. Ik vind het leuk met lage verwachtingen en een spel waar je niet naar de top wilt klimmen maar geniet van wat kinderachtige humor in de verhaallijn en blijf zoals veel andere spellen bezig met het bouwen van een kasteel en vechters. Er is minimale uitvaltijd als je een gevecht verliest, wat geweldig is en met wat geduld kom je een heel eind. Echter, net als veel andere games ontbreekt de ondersteuning. Maar met deze, zal de steun eigenlijk tegen je liegen om een onderzoek te beëindigen waarin staat dat het verzoek niet mogelijk is. Door mijn geringe programmering weet ik dat het mogelijk is om, in mijn geval, een speler een paar honderd diamanten cadeau te doen. Dus goed spel, bedrieglijke ondersteuning.
ziet er in eerste instantie leuk uit, goed ontworpen spel. maar als je eenmaal in het spel bent, ontdek je dat de enige manier om vooruit te komen is door veel geld uit te geven. dit is nadat je uren hebt besteed aan het kijken naar toevoegingen. Normaal gesproken zou er een manier zijn om het spel te spelen zonder veel geld uit te geven, bijvoorbeeld door te kijken naar advertenties, maar deze jongens willen alles, zowel het geld van de advertenties als jouw geld. tenzij je geld en tijd over hebt, zou ik dit spel niet aanbevelen.
Het is leuk om even te spelen. Mijn ervaring is echter dat dit spel loont om te winnen. Tenzij je premium gaat en alle kleine dingen in deze game koopt, ben je echt beperkt tot wat je kunt doen. Maar ik veronderstel dat dat is wat je tegenwoordig kunt verwachten van "gratis" om games te spelen... Het is jammer. Ik hoop dat ontwikkelaars dit in de toekomst kunnen veranderen. Ik zou me meer gedwongen voelen om dit spel te blijven spelen en add-ons te kopen als het spel eerlijker was tussen spelers die spelen om te winnen versus betalen om te winnen.
Nooit mijn beloningen ontvangen! Ik heb contact opgenomen met de klantenservice. Ze reageerden toen ik het bewijs moest sturen, dus dat deed ik, toen reageerden ze nooit. En er staat ontkend!
Ps4 ja
Hustle Castle: Medieval games Игре улога bwff
Hustle Castle: Avventura Giochi di ruolo uybk
Spel is goed maar erg traag. Duurt een eeuwigheid om vooruit te komen, tenzij je betaalt. Spelmechanica is ook erg complex en gecompliceerd
Vroeger hield ik echt van dit spel, gaf 5★, maar denk dat ze opnieuw moeten doen hoe ze tegenstanders kiezen. Ik speel nooit het arena-spel omdat de andere spelers nooit in de buurt komen van mijn niveau of gevechtsnummer. Ik ben 73000 of zo en alle anderen zullen boven de 2000000 zitten. Ik bespaar geld en verlies dan de hele tijd meer dan de helft door te worden aangevallen door tegenstanders van 10 of meer niveaus hoger en miljoenen punten daarboven. Niet leuk als het zo is. Staren om zinloos en overbodig te zijn.
Ik weet niet zeker wat er met de update is gebeurd, maar de game schopt me offline 15 tot 30 minuten spelen Ik kan de kerker niet voltooien vanwege deze fout help me dit alstublieft op te lossen
Het werd zo saai. Ik was er zo toegewijd aan. Een keer per week langzaam de pantsersets van de eenheden vergroten door 600k mithril te verzamelen. 400k van pirtal en 200k van kaartaanvallen totdat mijn paladijnpantser HP 312k bereikte, 5k HP bleef over om zijn maximale 317k HP te bereiken. Een andere remake deed zijn HP terugdraaien naar 308k naast zijn andere statistieken! zoals wat de heck? ik heb matten uitgegeven om mijn statistieken te verlagen? Een week lang gingen de inspanningen om mithril te verzamelen en escensies te maken naar het riool! Dat kon niet getolereerd worden.
Ik zat in Level 15 toen ik me realiseerde dat ik dit spel niet verder kan spelen zonder geld te betalen. Als je op de lange termijn je profiel wilt behouden en nog steeds dezelfde game-tevredenheid wilt hebben die je had sinds de eerste keer, moet je betalen - betaal voor je extra ster, betaal voor de wachttijd die je besteedt aan stationair wachten op je timmerman om af te ronden, betaal je voor sommige items, enz. Anders wordt het een lange, kronkelige reis naar de top. Dan is het geen amusement meer.
Legenden
leuk spel
Hustle Castle:Jeu de Stratégie Jeux de rôles fpdq
Veel laadtijden
Prachtig spel, het enige probleem is dat PvP veel te moeilijk is, omdat te veel spelers kopen. Grote dealbreaker voor mij
Leuk spel, maar jammer dat het op een gegeven moment geen verbinding meer maakt met de wifi, dus nu kan ik het niet spelen.
Dit is een scam dit spel is niet zo als de reclame download dit dus niet en het zuigt je batterij leeg
saai hjjkjhh hifihugoboogpijp vhifufuf Judogoochelaar chicofficier Cox uugyydtryyyyyuuuyyhhhhhhhhhhhhhhh Jov Civic GP Costa Cy hutovich is nog niet bekend van de lokale rechtbanken van ug hi jongens zijn niet in staat hoog yytfdttdyt Trixie baby en kind van de volgende God yhhhhik CJ te maken met uit te maken met een grote rol uur geleden op marktnet de eerste keer dat ik het niet meer in de buurt van station van Antwerpen en omgeving Nederland
Ik kan niet meer inloggen omdat ik HD aan heb gezet!? Je zuigt!
Beste leuk
Tweede keer dat dit spel niet laadt. Wat ik ook doe. Er is geen back-up van gemaakt, dus ik kan het niet opnieuw laden. Ik heb ook mijn eigen geld in dit spel gezet, er is nooit contact opgenomen over hoe het te repareren of iets dergelijks. Niet aanbevelen.
Ik heb deze game oorspronkelijk alleen gedownload om ervoor te zorgen dat de advertenties voor de game niet meer op Facebook verschijnen. Het is duidelijk dat je het spel niet zomaar downloadt en laat instellen, dus ik opende het en begon het te spelen. Het is een heel gemakkelijk spel om hardcore of casual mee te spelen. De tutorial die je laat zien hoe je moet spelen, omvat veel en ik voelde me niet verloren toen ik begon met spelen. Ik speel nu verder en geniet van het spel.
SAMURAI II: VENGEANCE আর্কেড ijvo
Dit is een interessant spel. Na het niet meer dan een paar uur gespeeld te hebben, lijkt het aspecten van RPG-games en mobiele timemanagement-games te hebben geïntegreerd en een Fallout Shelter-achtige overwereld te creëren met een herkenbare pop-stijl van artwork dat prachtig is in zijn details en eenvoud. Zeker de moeite waard om te downloaden.
Ik kan nog vele uren niet spelen terwijl ik bezig ben