Post by deticomtipa on Feb 18, 2022 13:24:19 GMT -6
------------------------------------------
▶▶▶▶ Star Warfare2:Payback ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Star Warfare2:Payback IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ hacke ressurs ▞▞▞
▞▞▞ Star Warfare2:Payback 2022 version ▞▞▞
Hvorfor i helvete er det mange annonser jeg ikke engang kan registrere meg fordi annonsene alltid tar meg tilbake til tittelskjermen. Jeg brukte ikke over 50$ på dette spillet bare for å få forhåndsvisninger av de beste spillene i appen butikk
hvorfor hvis jeg går multiplayer det alltid lag på meg så syk gå tilbake det igjen og igjen ..... plss fix
Kjedelig
Jeg har noen etterslep selv om jeg kan håndtere HD-spill som moderne kamp osv. håper du kan forbedre det, men selve spillet er veldig bra, det minner meg mye om halo og jeg elsker halo-lignende spill
jeg har spilt mye og fått tonnevis av gull, og det står at tukling jeg gjorde ikke noe slikt, jeg har bare lekt mye med massevis av optiske ting, så jeg laster det ned på nytt
Star Warfare2:Payback Árkádjátékok bqrs
faen dette spillet suger ingen anstøt som garaffics tho boooooo og hele spillet suger
Bra, men når jeg spilte, stopp det alltid, vær så snill å fikse det ill rate 5 hvis du fikser det
Payback 2 er så populær at den har over 3 millioner nedlastinger på iOS alene. Payback 2 ble utgitt i appbutikkene ... Star Warfare2:Payback APK. 2021-10-03.
Kan du fikse forsinkelsen for profilen min. Fordi jeg ikke kan spille med mye forsinkelse. Selv i singleplayer også.
Star Warfare2:Payback ארקייד tzo
Ok
Jeg bare hater dette spillet om våpnene, haglepistolen kan ikke velges, det er derfor fordi jeg kjøper en ny pistol endre noe i dette spillet, jeg hater det
Når jeg spiller spillet i 10 minutter lukkes det av seg selv, og spillet er for tregt, men spillet har potensial til å fikse dette for 5 stjerner
Tårnforsvar i 3D. Booooring
Dette spillet suger
Dette. Spillet er. Virkelig kult. Jeg er. Virkelig god til. Den
Har mye etterslep og vil sparke meg ut av et enkeltspillerspill tilfeldig ... jeg gir det fem stjerner når det er fikset
Ummm jeg ble utestengt for ingenting mitt brukernavn er Bountyhunter166 jeg elsker tha gme men dere har utestengt meg
Jeg hatet det fordi du virkelig trenger å være nivå 44 veldig dum det gjør meg sint når jeg spiller multiplay med bare nivå 9, jeg kan ikke utstyre andre, så fortsetter andre å drepe meg, jeg hater denne typen nivå opp, vær så snill å fikse dette takk
Dette spillet er helt fantastisk! Jeg hater virkelig hvordan du først ikke kan få fremgang tilbake
Dette spillet er Pay to Win. Ikke kast bort tiden din på det. Du kan ikke beseire sjefen for andre kapittel uten høye oppgraderinger og gir. Co-op vil du sjelden finne noen å spille med, og Vs-modus er fylt med spillere på Lvl 50 som ville skutt deg så snart du spawner. Det er ingen egen kø for spillere på samme nivå. Du blir tilfeldig satt sammen med hvem som helst, og hele tiden er den fylt med Lvl 50-spillere med laserpistol og HP 20 ganger av din. Se etter et bedre spill.
Jeg har ventet på dette lenge. Jeg kjøpte mytherils og ble utestengt
Den stjal mithril gime mine 643-edelstener tilbake
Det ser ikke ut til at jeg får pengene mine tilbake i spillet når jeg først har slettet det og installert det på nytt, jeg logger på igjen og er dårlig igjen, jeg har absolutt ingenting, jeg må starte fra bunnen av, også spillet er dårlig fordi det henger som en gal og jeg kan ikke sikte riktig, det ser ut til at jeg ikke kan gjøre mye i dette spillet kan du fikse dette i neste oppdatering thx!!!!!!
Jeg hater å si dette til deg, men det ser ut til at folk krangler om feilen i spillet, så vær så snill å fikse feilen og vent litt, det er også massevis av lagg, hackere og glitter. så vær så snill å fikse det og gjør dette spillet til det beste 3. personspillet igjen.
Block Master for Minecraft PE Zábava ddk
Asia server 2 tilkobling rotet opp, vær så snill å fikse takk
Hva som skjer i dette spillet akkurat nå kan jeg ikke spille online siden jeg OPPDATERT det...😩😩😩
Vel, spillingen er morsom, og alt annet enn kjøp i app gjør enhver 7-åring med penger overmannet, og de som går videre og sliper hver gang vil ta en stund å få en sverdbue eller et sverd og utstyr
Dette spillet er kult fordi det ligner mye på halo
Det er et veldig bra spill, og alle 8 skulle bare ønske at det var lettere å få tak i krystallene, og dere kunne også prøve å oppdatere dette noen ganger, det er 2 år siden sist sist oppdaterte denne. Jeg vil alltid elske star warfare, men den kanten dere nettopp kom ut med var litt av en skuffelse. Gjør også karakterene våre litt høyere. Og våpensalg ser ut til at det ikke skjer lenger når vi kommer langt nok i spillet. Jeg har ikke hatt en på 4 måneder nå, og jeg har bare mitt ene krystallkjøpte våpen.
Jeg har lastet ned dette på alle nettbrett jeg noen gang har hatt. Og nå har jeg i november 2019! #starwarfareIsEpic
Dens spill som dette minner meg om hvordan det var da jeg var liten og ba vennene mine om å få spill som dette eller call of mini zombie og spille lokal flerspiller
Ingen sikting kreves så langt, kontrollene er litt klønete tbh. Dessuten er det litt etterslep i spillet
De setter deg sammen med noen som er 10× sterkere enn deg, bortsett fra at det er OK, jeg bytter til 5 stjerner når du fikser
Det var et bra spill helt til yahtzee-tilleggene dukket opp, det ødela spillopplevelsen bli kvitt STUPED YAHTZEE ADD OG IKKE GJØR DET TIL EN ANNEN ADD, ELLER BLIVER JEG KVITT MED APPEN
Laster stopper lasting og kutter av
Jeg elsker dette spillet mye bedre grafikk og uendelig mye bedre enn allien invasjon fortsett med det gode arbeidet og lag flere freyr-spill fordi dette er det eneste robotspillet jeg fant, og jeg har aldri rangert 1 wtar lenger, takk for dette herlige spillet♥♥ ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ hakk ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ hakk ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ hakk ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ hakk ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Hadde virkelig lyst til å spille på kontoen jeg hadde, men det er ingen måte å gjenopprette den, fiks det, og den vil få 5 stjerner... Jeg vil virkelig ha kontoen min tilbake
Finn ut mer om Payback 2 - The Battle Sandbox-appen. ... Plattformer: Android (1) iOS (1); Rabatter: 0; Videoer: 1 ... Star Warfare2:Payback.
Need for Speed Payback Systemkrav ... Lignende spill som Lego Marvel's Avengers; Lignende spill som Lego Star Wars: The Force Awakens; Lignende spill som
Det var morsomt, men det gir meg ikke edelstenene mine som jeg betalte for, og det suger de vil bare tjene penger på deg, så ikke kast bort penger hvis du ikke vil svindle
Star Warfare2:Payback Arcade msy